Održavanje sustava


Zakonske izmjene u aplikacijama te standardne verzije aplikacija distriburiraju se automatski, na način da korisnički serveri u određenom intervalu kontaktiraju centralni Pakelov server i ažuriraju instalaciju ukoliko postoji novija verzija. Jedini preduvjet koji mora biti zadovoljen da korisnički server ima pristup Internetu. Svi klijenti unutar jedne firme imaju instalirane servise (Calista Client) koji provjeravaju svoj server (Calista Server) koji im onda proslijeđuje netom preuzete nadogradnje.

Intervali za automatsko preuzimanje nadogradnji se mogu prilagoditi korisničkim potrebama. Standardne postavke su interval od 15 minuta za serverske nadogradnje, odnosno 60 minuta za klijentske. Svaki korisnik po potrebi može putem web sučelja pokrenuti trenutnu sinhronizaciju svoje verzije sa serverskom. Ista se radnja može obaviti i restartanjem klijentskog računala.

U slučaju da automatsko održavanje nije moguće (npr. korisnički server nema pristup Internetu) izmjene se distibuiraju izlaskom na teren, uz prethodne konzultacije s klijentom.

Pakel u dogovoru s klijentima nudi usluge izrade sigurnosnih kopija baza koje se mogu pohraniti na isti server ili na drugo računalo unutar firme, tipično jednom dnevno. Pakel nudi i uslugu dislocirane sigurnosne kopije podataka na vlastitom serveru za koju je potrebna prethodna suglasnost klijenta da se podaci mogu pohraniti izvan firme. Kopije podataka se šalju inkrementalno tako da se šalje samo blok podataka koji je nastao transakcijama tog radnog dana, čime se reducira količina prometa koji se šalje na Internet. U slučaju izvanredne situacije koja može uzrokovati gubitak podataka na korisničkim serverima vrlo se brzo može vratiti pričuvna kopija baze.